Wednesday, January 3, 2007

新一年的幸福

琴日係 2007 返診所既第一日
一朝早既天氣十個好

同老公好早起身去<燊輝>食早餐
(係一件我覺得超幸福既事)
跟住佢照常車我返工
我返十點, 佢十一點返另外0個份

臨落車佢問我 "你又冇著保暖褲呀?"
(因為放工後我要等巴士)
我答道: "冇呀! 唔緊要啦!今日0甘好天氣0甘暖, 我 ok 0架啦"

點知入夜之後天氣好凍好大風, 凍到我死死下!
但係唔緊要, 因為我著0左保暖褲!

嘻嘻! 我0係邊0到擰條保暖褲出來著?
咪係老公豬臨返工前突登楂車過來擰俾我0架囉!

雖然著0左保暖褲之後, 對腳都好凍因為好大風
但係心裡面多0左一份十個難形容既溫暖!

1 comment:

曰云 (Anita) said...

aww...your lo gung jai is so sweet~ he treats you really well. ^^"