Wednesday, January 3, 2007

睇返我前個 blog entry
諗返起我0個晚一路等車一路好似個傻婆0甘諗起老公0係0到笑

覺得。。。 其實幸福就係0甘簡單
唔需要0個個人講到明話會為你犧牲 d 乜野
可唔可以為你死
成日講住我愛你掛死你既說話

只係我臨落車前,佢好關心0甘問一句"你有冇著保暖褲呀?"
只係單單呢一句已經令我覺得好開心
重要突登楂車來擰條褲俾我
一個戀愛中既女人就係0甘簡單就好容易會滿足

幸福真係唔係必然, 但係在乎你點睇, 每一日都可以係幸福既一日

祝各位新既一年, 都可以搵到屬於你既幸福

1 comment:

曰云 (Anita) said...

每晚臨訓前同埋每朝起身後, 第一個都係見到佢, 聽到佢把聲, 或者就係最大o既幸福. ^-^