Wednesday, December 20, 2006

冬天一點都不凍

琴日天氣十個凍

老公提議我楂車佢搭巴士返工
我話"唔好啦! 我搭慣0左巴士啦! 你俾個機會我著我對 boot 啦"

佢唯有應承啦。。。 車我返工之後就自己再楂車返工

到0左兩點幾, 我0係 filing room 做緊我最憎既 filing

有人突然叫我 "老婆"

原來係老公呀, 佢突登楂架車過來
買0左"南園"既叉燒飯同 drop 低條車匙俾我
自己走去搭巴士0咼

一路食飯同事一路問關於老公既事
話個老公好錫我又話我 d 叉飯好似好好食0咼

係呀, 真係好好食因為係老公買 - 重好多汁0忝呀(因為老公知我一定要好多汁先鍾意食)

真係個傻佬
但係有老公悉心既照料同痛錫, 冬天都變得唔凍啦

No comments: