Friday, December 8, 2006

傻婆

今日返新工既第二日, 超開心
好享受我呢份工

放0左工, 買個外賣, 搭巴士去公司0到搵老公
叫0左佢唔晒接我。 落0左車行緊0個段小路仔去公司, 有架車猛0甘"砵"我
原來係老公呀, 佢最後還是選擇接我 - 怕凍親佢個老婆仔0咼。 感覺超幸福

去到公司同老公一齊食晚飯, 佢有佢食公司飯"食送", 我有我食我既外賣
覺得生活好美妙

不幸地0係公司張抬到手指插到刺
老公好細心幫我擰返條刺出來貼膠布

返到屋企, 兩個跪0係張床上, 佢好溫柔0甘攬住我
忽然覺得。。。 雖然手指重係好痛好痛, 但係身上多0左0個份佢俾我既溫暖
就算再痛都冇所謂。。。 自自然然。。。 好似個傻婆0甘笑到見牙唔見眼 :)

1 comment:

曰云 (Anita) said...

我覺得兩個人一齊, 只要你地o既愛係成熟o既, 大家又有共識, 早D結婚都無所謂. 有時話要等咩等咩, 其實只係自己設定o既規限, 只要有能力做到, 其實幾時都唔緊要呀~ 你地兩個已經證實左哩樣野~ "Love wins, love always wins." =)