Monday, July 30, 2007

總結-花下留人

"花下留人" (叫做)做好左喇(其實邊有做得完架). 懶o既人(我)係要逼(tum)先會做野.

做左成個月, 要總結一下自己, 同多謝一o的人. (哩o的野可能係人地成功係台上攞左冠軍先會講 但係咩先係成功呢? 哩一刻我都叫做成功submit吖.)

blueair: 你o既意見一直都中肯同中用, 係你身上可以學到o既真係多. 希望我都有日可以幫到你啦.
Ryan: 隻歌有幾個鼓lick 我一聽到就會諗起你, 你有o既天份係我冇架. 畀心機.
JUN: 對你o既guitar 我有十足信心, you are my missing piece. 錄solo入last chorus 果個位 我回頭望你, 你話"就哩個啦"個一刻真係感人. 我想話你知, 我都係覺得果take 好得 所以先望過黎, 你以為我冇聽呀!
曰云: 畀心機. (隻歌可以話係你有份作架喇, 你改左我個chours start pharse 位, 哩o的咪係你o既節奏感囉)

and then 就要同其他"聽"住我作隻歌o既朋友同家人講聲對唔住, 有o的野我都控制唔到, 一有少少成果就想send 晒畀大家聽. (我驚你地以為我一個人係屋到 癲左o者)

對哩隻歌而家可以做o既都做晒喇. 唔入圍都係咁架喇. 祝你好運 阿"歌"仔.

4 comments:

曰云 (Anita) said...

好開心你諗到黎哩到 post, 我好驚你有"產"後抑鬱症呀! 我係咁聽首歌, 停唔到呀~ =P 比起"初七", 我覺得"花下留人"成熟左, 完整左, 好聽左, 感人左.

睇著你作哩首歌, 好似少左份自我, 將更多人帶入去你o既音樂; 又多左份感情, 所以好感動.

你o既創作路上, 永遠都唔會孤獨架. 俾心機! =)

Roger said...

GOOD JOB~ and good luck! can't wait to hear it! =D

Ho, Shing Yip 何承業 said...

yum do you think we can send it to Roger's email?

曰云 (Anita) said...

yeah, why not? ^^"