Friday, February 9, 2007

有感

下面曰云個 post 好似好中: "People are not smiling as much these days".

呢排我 + 我身邊都出現好多悲劇. 看得出好多人的 smile 都只是為了不讓別人感到太難過... 我都好一陣子唔敢來這裡, 唔係咁想理其他人的樹吧. 亦都少了看 xanga, 少了 msn...

昨天, 情況慢慢開始有點好轉. 靜下來, 我到訪了很多 xangas, 看到好多人這排的起起跌跌, 開心唔開心. 突然間覺得自己好渺小, 世界卻幾時都咁大, 只要看開一點...

看了曰云這幾天的 xanga, 為她我感到了高興, 也有點點的難過. 曰云曰云, 你是個好有感情的人, 我知道, 因為在你的歌詞中感受得到. 加油~

我行得慢, 不過我也會加油的 ^^"

smile~*

1 comment:

曰云 (Anita) said...

多謝你. ^^" 係架, 世界幾時都咁大, 有時放低不必要o既執著, 就會睇到更多. 努力呀~