Monday, December 11, 2006

Christmas Shopping and Photo Taking

星期日﹐和Vivian去了Yorkdale Christmas Shopping, so excited!!
入到Disney Store, 我地好似兩個小朋友o甘﹐見到咩都玩~!
最後仲瘋狂地買左七件Dumbo的BB衫... haha..
只有一件係買俾Ashley...其他是買俾'our future baby'.. haha..
都唔知幾時有呢個人﹐但係今日就有最多收穫!
(因為我好鍾意Dumbo,佢既野又少..見到一定要即刻買.. haha)
我地自己只係買左去X'mas party的tee... =P

返到屋企﹐setup好個相機﹐影x'mas相做card寄返香港..(今年第一次和屋企人分開過聖誕..)
it was so much fun!! haha..
我地兩個仲影左一張扮我niece同nephew既相.. 傻左! =P

1 comment:

曰云 (Anita) said...

haha 我o係你 xanga 道見到D相呀, 好好笑~ 用自己D相做聖誕卡返去好 sweet 呀. ^^"