Thursday, December 7, 2006

新髮型~

早兩日剪同電左一個新髮型..
剪了大概10吋多既頭髮~
哈哈...個個都問我一個問題:點解你咁狠心呀?
=P其實都唔係好狠ja...頭髮會再長出黎架嘛=P
剪左之後...個人開心左..因為有人話我長頭髮好睇D既時候
我唔知點解好不由自主咁同佢講:我鐘意尼個頭多D =P...
個心自己唔知點解涼一涼...可能好小會咁相信自己..
雖然唔係話真係好靚..但係我心目中至少有一份滿有自信既滿足感吧!
尼個新髮型..真係多謝kelvin & BB ^^

2 comments:

曰云 (Anita) said...

我以前試過好執著咁留一把長髮, 好長好長. 以前...我係幾年先剪一次頭髮. @.@ 不過髮尾開叉, 其實根本就唔好睇. 可能多牽掛o既人真係會好自然咁樣戀上長頭髮! 煩惱絲...而家每次剪頭髮都有D興奮, 因為知道會輕左, 靚左, 同埋唔同左! 最緊要自己覺得靚, 有自信就一定靚架喇! ^^"

Ho, Shing Yip 何承業 said...

I just got my hair cut too.

I don't really like that store, but don't know why, I never thought of switching to other store. stupid me.