Sunday, December 10, 2006

健康

前日有個學生走落泥school office,
佢話佢唔舒服,一探熱之下原來佢發燒。
我話,你發燒喎,媽媽要泥接你返屋企喎,
佢唔係好開心,後來有個同事同我講,
佢病左三幾日,今日第一日返學。
個學生既同學仔又話,
係呀,佢成日都病,
唔係發燒就係肚病架。
我同個學生講,
咁你要做多D運動啦,
練大隻D囉。
學生同我講,
我做好多運動架啦,
都唔明點解都成日病。
我點解會成日病架唉。

聽到里句之後我其實係唔係好開心,
因為我覺得病係好辛苦,
仲要係一個小朋友發燒。

我會覺得,平時身體健康,
其實已經係一種福氣,
一個身體無事無幹唔係偶然架,
所以要好好珍惜自己呀。

No comments: